dijital-pazarlama.png

DİJİTAL PAZARLAMA KANALLARI NELERDİR?

Web Siteniz: Her şeyin başıdır denilebilir. İlk önceliği sitenize vermeniz gerekir bu sayede asıl vitrininizi en mükemmel hale getirmelisiniz. Ziyaretçilerin olabildiğince fazla vakit geçirebileceği ve tüm bilgilere kolayca ulaşabileceği bir yapı kurmalısınız.

Arama Motorları: Google, Yandex, Bing gibi arama motorları müşteri bulmanız için en etkili kanallardır. İnsanlar ürün/hizmet aradıkları anda karşılarında olabilirsiniz. Ne kadar kaliteli iş yaparsanız yapın müşterileriniz sizi bulamıyorsa bir anlam ifade etmeyecektir.

Sosyal Medya: İnteraktif dünyanın gelişiminde en büyük paya sahip kanallardan bir tanesidir. İnsanların vakitlerini geçirdikleri, hayatlarını paylaştıkları, eğlence bulmak istedikleri bir alan. Dolayısı ile marka kimliklerini inşa etmek için bulunmaz bir fırsattır. Aynı zamanda satışlara etkisi de göz ardı edilemeyecek seviyededir.

Mobil Uygulamalar: Belli bir kullanıcı kitlesi oluşturduktan sonra yayına alacağınız mobil uygulama ile yeni bir pazarlama kanalı oluşturmuş olacaksınız. Bu sayede müşterilerinizle anlık iletişime geçip hızlıca aksiyon alabilirsiniz.

E-Mail: E-Mail elimizdeki izinli kullanıcı veri tabanı ile tekrardan iletişime geçmek ve sadakatlerini devam ettirmek adına önemli bir araçtır. Müşterilerinize ilgilendikleri ürünleri, sepetine eklemiş ama satın alma yapmamış ürünleri hatırlatabilir, demografik bilgilerine göre örnek bebek ürünleri ya da mevsime göre ürünleri içeren mailler gönderebilirsiniz.

Yazar: Prasoft

Prasoft

Yorumlar

Yorum Yap